Τι γίνεται στην περίπτωση που δεν μου κάνει;
Στην περίπτωση που δεν σας κάνει, οι αλλαγές πραγματοποιούνται εύκολα και γρήγορα στο χώρο σας χέρι με χέρι.
(Ισχύει μόνο για Ελλάδα)
Η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται ΔΩΡΕΑΝ
Αλλαγές - επιστροφές με χρέωση*
  • Εξαιρούνται προϊόντα με έκπτωση 50% και άνω (outlet)
  • Εξαιρούνται προϊόντα που ανήκουν στις προσφορές 1+1, 2+1, 3+1 Δώρο
*
Σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει χρέωση 3€ για μεταφορικά έξοδα.
Περισσότερες πληροφορίες στην Πολιτική Επιστροφών

ΠΑΡΕ 10% EXTRA ΕΚΠΤΩΣΗ

Βάλε στο καλάθι σου 5 οποιαδήποτε προϊόντα
και πάρε αυτόματα 10% EXTRA ΕΚΠΤΩΣΗ!


*Η έκπτωση εφαρμόζεται αυτόματα στο καλάθι.
π.χ. Θέλεις να αγοράσεις ένα παπούτσι με 25€, ένα μπικίνι με 10€, ένα ολόσωμο μαγιό με 15€, ένα ρούχο με 25€ και μία τσάντα με 25€. Το συνολικό ποσό από 100€ γίνεται αυτόματα 90€ / Κερδίζετε 10€


Close

Συχνές Ερωτήσεις

1. Μπορώ να μάθω σε ποια κατάσταση βρίσκεται η παραγγελία μου;
Ναι!Μετά την καταχώρηση της παραγγελία σας μπορείτε να παρακολουθείτε όλη την πορεία της εδώ 
Όταν δρομολογηθεί από εμάς το δέμα, θα λάβετε σε προσωπικό μήνυμα τον αριθμό αποστολής της courier και θα μπορείτε να αναζητήσετε την αποστολής σας εδώ
2. Μπορώ να διαγράψω κάποιο είδος από το καλάθι αγορών;
Ναι!Μπορείτε να διαγράψετε από το καλάθι αγορών όποιο είδος δε σας ενδιαφέρει,με την προϋπόθεση ότι δεν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία σας.Μετά την ολοκλήρωση,και εφόσον επιθυμείτε τροποποίηση της παραγγελίας σας,θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας.
3. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Ναι!Οι παραγγελίες ακυρώνονται κατόπιν σχετικού αιτήματος!
Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνηση,μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310545556 ή με email στο
[email protected]
4. Πώς μπορώ να ξέρω αν υπάρχουν διαθέσιμα αποθέματα ενός συγκεκριμένου είδους;
Αν το είδος που επιθυμείτε να αγοράσετε δεν αναφέρει την ένδειξη εξαντλήθηκε,είναι διαθέσιμο προς αγορά.Τα μη διαθέσιμα νούμερα είναι σκιαγραμμένα με γκρι ένδειξη.
5. Τί πρέπει να κάνω εάν λάβω ένα λάθος είδος;
Σε περίπτωση που λάβετε προϊόν το οποίο δεν είχατε παραγγείλει,μπορείτε να το αλλάξετε ή να το επιστρέψετε.Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε αρχικά μαζί μας,ώστε να σας καθοδηγήσουμε στη διαδικασία που θα ακολουθήσετε.
6. Από πού θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Οι παραγγελίες αποστέλλονται με συνεργαζόμενη  COURIER.Μπορείτε να παραλάβετε στη διεύθυνση που θα δηλώσετε ή από το πλησιέστερο κατάστημα συνεργαζόμενη COURIER της περιοχή σας!
7. Κουπόνια
Τα κουπόνια ισχύουν μόνο για προϊόντα που είναι σε αρχική τιμή (τα οποία δεν είναι ήδη σε έκπτωση)
8. Πως μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν από παραγγελία που έχω παραλάβει;
Σε περίπτωση που λάβετε ένα προϊόν που δε σας ικανοποιεί,μπορείτε να το αλλάξετε με οποιοδήποτε άλλο προϊόν!
Η πολιτική αλλαγών/επιστροφών αναφέρεται αναλυτικά
εδώ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ
ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ισχύει για αγορές άνω των 49€
ΔΩΡΕΑΝ ΑΛΛΑΓΗ
ΧΕΡΙ ΜΕ ΧΕΡΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΟΥ
ΑΓΟΡΑΣΕ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ
everypay
Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει για εσάς την καλύτερη εμπειρία. Μάθετε περισσότερα ή δείτε τις Ρυθμίσεις
Κατάλαβα!
X