Αλλαγή & Επιστροφή προιόντων
Στην περίπτωση που δεν σας κάνει, οι αλλαγές πραγματοποιούνται εύκολα και γρήγορα.
(Ισχύει μόνο για Ελλάδα)
Η πρώτη αλλαγή πραγματοποιείται ΔΩΡΕΑΝ
Αλλαγές - επιστροφές με χρέωση*
  • Εξαιρούνται προϊόντα που αγοράστηκαν με κίτρινη ή φούξια τιμή (προιόντα με έκπτωση άνω του 40% - outlet)
  • Εξαιρούνται προϊόντα που ανήκουν στις προσφορές 1+1, 2+1, 3+1 Δώρο
*
Σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει χρέωση 3€ για μεταφορικά έξοδα.
Περισσότερες πληροφορίες στην Πολιτική Επιστροφών

ΠΑΡΕ 10% EXTRA ΕΚΠΤΩΣΗ

Βάλε στο καλάθι σου 5 οποιαδήποτε προϊόντα
και πάρε αυτόματα 10% EXTRA ΕΚΠΤΩΣΗ!


*Η έκπτωση εφαρμόζεται αυτόματα στο καλάθι.
π.χ. Θέλεις να αγοράσεις ένα παπούτσι με 25€, ένα μπικίνι με 10€, ένα ολόσωμο μαγιό με 15€, ένα ρούχο με 25€ και μία τσάντα με 25€. Το συνολικό ποσό από 100€ γίνεται αυτόματα 90€ / Κερδίζετε 10€


Close
Το προϊόν προστέθηκε Προβολή καλαθιού
Close
Close
Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;
Κατάσταση και Διαχείριση Παραγγελίας
Μπορώ να μάθω σε ποια κατάσταση βρίσκεται η παραγγελία μου;
Ναι! Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και επιλέξτε "Οι παραγγελίες μου" για να δείτε την κατάστασή της. Αν κάνατε την παραγγελία σας ως επισκέπτης, μεταβείτε στις "Πληροφορίες" και επιλέξτε "Πορεία παραγγελίας". Εισάγοντας τον αριθμό της παραγγελίας, θα δείτε όλες τις ενημερώσεις σχετικά με την πορεία της. Μετά την καταχώρηση της παραγγελία σας μπορείτε να παρακολουθείτε όλη την πορεία της εδώ. Όταν δρομολογηθεί από εμάς το δέμα, θα λάβετε σε προσωπικό μήνυμα τον αριθμό αποστολής της courier, ώστε να μπορείτε να ελέγχετε την πορεία του ανά πάσα στιγμή.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Ναι, εφόσον δεν έχει ήδη αποσταλεί. Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο τηλ. 2310 54 55 56, το συντομότερο δυνατό. Δευτέρα-Παρασκευή 09:00–21:00, Σάββατο 09:00–17:00, ή με email στο [email protected]
Από πού θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Οι παραγγελίες αποστέλλονται με συνεργαζόμενη courier. Μπορείτε να παραλάβετε στη διεύθυνση που θα δηλώσετε ή από το πλησιέστερο κατάστημα της συνεργαζόμενη courier στη περιοχή σας!
Μπορώ να αλλάξω ή να επιστρέψω ένα προϊόν;
Ναι! Μπορείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψετε ένα προϊόν εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Αρκεί να συμπληρώσετε τη φόρμα αιτήματος αλλαγής/επιστροφής που θα βρείτε εδώ. Ακολουθήστε τις οδηγίες που παρέχονται στη φόρμα και η εξυπηρέτηση πελατών μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι το προϊόν και η συσκευασία, είναι στην αρχική τους κατάσταση. Διαβάστε αναλυτικά τους όρους επιστοφών εδώ.
Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία του δέματός μου;
Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί, θα λάβετε έναν αριθμό εντοπισμού (voucher) με viber στο κινητό σας και σε email. Με αυτόν τον κωδικό μπορείτε να παρακολουθήσετε εδώ την εξέλιξη της παράδοσης.
Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση παράδοσης μετά την παραγγελία;
Ναι! Αρκεί να επικοινωνήσετε άμεσα, πριν την αποστολή της παραγγελιας σας, με την εξυπηρέτηση πελατών στο τηλ. 2310 54 55 56. Δευτέρα-Παρασκευή 09:00–21:00, Σάββατο 09:00–17:00.
Πώς μπορώ να ακυρώσω ή να τροποποιήσω την παραγγελία μου εάν έχει ήδη αποσταλεί;
Εάν η παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί, δεν μπορεί να ακυρωθεί. Ωστόσο, μπορείτε να την επιστρέψετε αφού την παραλάβετε, ακολουθώντας τη διαδικασία επιστροφής. Διαβάστε αναλυτικά τους όρους επιστοφών εδώ. Σε κάθε περίπτωση, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο τηλ. 2310 54 55 56, για περισσότερες πληροφορίες. Δευτέρα-Παρασκευή 09:00–21:00, Σάββατο 09:00–17:00.
Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου εάν έχω πληρώσει με κάρτα;
Εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε επικοινωνώντας με την εξυπηρέτηση πελατών μας (Δευτέρα-Παρασκευή 09:00–21:00, Σάββατο 09:00–17:00). Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε. Εάν η παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί, δεν είναι δυνατή η ακύρωση, αλλά μπορείτε να την παραλάβετε και να μας την επιστρέψετε εντός 30 ημερών. Σε αυτήν την περίπτωση, η επιστροφή χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός 10 ημερών από την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι το προϊόν είναι στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία. Διαβάστε αναλυτικά τους όρους επιστοφών εδώ.
Μπορώ να αλλάξω τη μέθοδο πληρωμής μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας;
Εάν η παραγγελία δεν έχει επεξεργαστεί, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο τηλ. 2310 54 55 56, για να αλλάξετε τη μέθοδο πληρωμής. Δευτέρα-Παρασκευή 09:00–21:00, Σάββατο 09:00–17:00.
Μπορώ να δω το ιστορικό των αγορών μου;
Βεβαίως! Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και επιλέξτε "Οι παραγγελίες μου" για να δείτε το ιστορικό των αγορών σας.
Λάβετε υποστήριξη
Συνομιλήστε μαζί μας
2310 54 55 56  
Δευτέρα - Παρασκευή: 09:00 - 21:00
Σάββατο: 09:00 - 17:00 / Κυριακή: 11:00 - 17:00
Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας
Στην εταιρεία LUIGI χρησιμοποιούμε Cookies, προκειμένου να σας εξασφαλίσουμε μια εξατομικευμένη εμπειρία περιήγησης. Παρακαλούμε, κάντε κλικ στο κουμπί «Αποδοχή όλων» προκειμένου να προσαρμόσουμε τις προτάσεις μας αποκλειστικά στο περιεχόμενο που σας ενδιαφέρει.
Εναλλακτικά, μπορείτε να κάνετε κλικ στα στοιχεία που επιθυμείτε και να πατήσετε «Αποδοχή επιλογών». 
Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να διαχειριστείτε τα cookies μέσω των ρυθμίσεων της σελίδας, ωστόσο αυτό ενδέχεται να περιορίσει ή να αποτρέψει τη χρήση συγκεκριμένων λειτουργιών της ιστοσελίδας. 
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε ανατρέξτε στην Πολιτική μας για τα cookies, την οποία μπορείτε να βρείτε εδώ.